پاسخ به پرسشهای متداول
در صورتی که سوال مورد نظرتان در این صفحه پاسخ داده نشده است، از صفحه تماس با ما اقدام به ارسال ایمیل یا تماس با ما پشتیبانی کنید.
سفارش و خرید
1. چطور میتوانم در ماروک سفارش ثبت کنم؟
بعد از اضافه کردن محصولات مورد نیاز خود به سبد خرید، وارد “سبد خرید” شده و روی گزینه “تسویه حساب” بزنید تا وارد صفحه ثبت و نهایی سازی سفارش شوید. برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه راهنمای ثبت سفارش شوید.
1. چطور میتوانم در ماروک سفارش ثبت کنم؟
بعد از اضافه کردن محصولات مورد نیاز خود به سبد خرید، وارد “سبد خرید” شده و روی گزینه “تسویه حساب” بزنید تا وارد صفحه ثبت و نهایی سازی سفارش شوید. برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه راهنمای ثبت سفارش شوید.
3. آیا ماروک به صورت تلفنی یا از طریق شبکه های اجتماعی سفارش میپذیرد؟
بله، ماروک در تمام شبکه های اجتماعی که صفحه داشته باشد، سفارش های شما را می پذیرد. همچنین ثبت سفارش تلفنی امکان پذیر است. از صفحه تماس با ما اطلاعات تماس با ماروک را دریافت کنید.
4. چطور میتوانم از کدهای تخفیف در ماروک استفاده کنم؟
در صفحه “پرداخت” سفارش ها روی گزینه “کوپن تخفیف دارم” بزنید و سپس کد تخفیف خود را در آنجا وارد کنید.
5. چطور میتوانم سفارش خود را کنسل کنم یا مواردی را به آن اضافه یا از آن کم کنم؟
بعد از ثبت سفارش در صورتی که تمایل به لغو آن در از پنل کاربری خود وارد قسمت “سفارش ها” شده و روی سفارش مورد نظر گزینه “لغو سفارش” را بزنید.
حساب کاربری
1. چطور در ماروک حساب کاربری بسازم؟
بعد از ورود به سایت در سربرگ روی گزینه “ورود و ثبت نام” کلیک کنید تا به صفحه ساخت حساب کاربری وارد شوید.
2. چه اطلاعاتی برای ساخت حساب کاربری نیاز است؟
تنها با ارائه “شماره موبایل” یا ایمل به همراه یک گذرواژه در سریع ترین زمان ممکن یک حساب کاربری بسازید.
4. چطور اطلاعات حساب کاربری خود را به روز کنم؟
در سربرگ روی اکانت رو کلیک کرده و و وارد “اطلاعات حساب کاربری” شوید. پس از ویرایش مشخصات، دکمه “ذخیره تغییرات” را بزنید.
4. در صورت فراموشی رمز عبور، چطور میتوانم رمز خود را بازیابی کنم؟
در صفحه ورود به حساب کابری از مسیر سربرگ “ورود یا ثبت نام” روی گزینه “فراموشی رمز عبور” کلیک کنید.
5. آیا اطلاعات حساب بانکی من در ماروک ذخیره میشود؟
خیر، مانند تمام پلفترم های خرید آنلاین پرداخت های ماروک از طریق درگاه های امن پرداخت انجام شده و اطلاعات بانکی شما در آن ها ذخیره نمی شود.
مرجوعی سفارش و عدم رضایت
1. چطور میتوانم خرید خود را مرجوع کنم؟
در خصوص محصولات مصرفی، نظیر نوشت افزار، در صورت وجود مشکل، تا سه روز از زمان تحویل کالا، با هماهنگی با بخش پشتیبانی ماروک آنلاین قابل مرجوع و تعویض هستند همچنین، در خصوص محصولات بازی و اسباب بازی در صورت عدم باز شدن بسته بندی امکان تعویض و مرجوعی کالا تا هفت روز از زمان تحویل کالا وجود دارد.
در خصوص مشکلاتی که ممکن است درهنگام ارسال از طریق پست بوجود آید، با توجه به پرداخت هزینه بیمه از جانب ماروک آنلاین، شما میتوانید اعلام خسارت خود را از طریق دفتر پستی انجام دهید تا هزینه خسارت به شما از طریق سازمان پست انجام شود.
ارسال محصولات
1. روش های ارسال سفارش در ماروک چیست؟
دو نوع روش ارسال در ماروک وجود دارد: اول روش ارسال با پست برای شهرستان ها و دوم روش ارسال با پیک برای تهران.
برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه نحوه ارسال سفارش شوید.
2. ارسال خرید ها در کدام نقاط کشور مقدور است؟
ارسال خرید برای تمام نقاط کشور مقدور است.