شیک ترین کیف دوشی سنتی | باکیفیت و ارزان

تاریخچه استفاده از کیف دوشی به دوران قرون وسطی بر می گردد. این نوع کیف در ابتدا استفاده عام تری داشته که به مرور زمان به اکسسوریِ مکمل استایل به خصوص برای بانوان تبدیل شد و مورد توجه برندهای معتبر مد قرار گرفت. به همین دلیل است که امروزه “خرید کیف دوشی” مناسب تبدیل به یک امر ضروری شده است.

یک نموع از کیف های دوشی ایرانی، کیف دوشی سنتی است که طرح های متنوع و جنس و کیفیت بسیار خوب و با دوامی دارد. در مطلب امروز به سراغ معرفی این نوع کیف دوشی سنتی و همچنین چند نمونه از کیف های موجود در فروشگاه ماروک می رویم.

کیف دوشی چیست؟

کیف دوشی در کل به کیفی گفته می شود که دارای بندی بلند یا کوتاه است که بر روی دوش و یا ساق دست بانوان قرار می گیرد. هدف از خرید کیف دوشی، حمل آسان مقدار زیادی وسیله در یک کیف مناسب است، بدون آن که فرد خستگی زیادی را تحمل کند!

عوامل موثر در کیفیت کیف دوشی

در خرید هر نوع کیف دوشی، به یک سری نکات مهم و ضروری باید توجه کنید:

جنس کیف

جنس کیف دوشی می تواند چرم، کتان، پارچه، نخ و … باشد. اینکه کدام جنس بهتر است بسته به استفاده و کاربرد و ابعاد کیف دارد.

دوخت کیف

وقتی که راجع به کیفیت دوخت صحبت می کنیم به دو مورد باید توجه کنیم؛ تمیز بودن دوخت و نخ. در دوخت های ظریف از نخ نازک استفاده می شود و در دوخت هایی که دوام و عدم پارگی جزو شاخص های مهم است از نخ ضخیم استفاده می شود. همچنین این که جنس و تراکم نخ استفاده استفاده شده تأثیر زیادی در دوام و طول عمر دوخت یک محصول چرمی دارد.

یراق آلات کیف

یراغ آلات کیف دوشی چرم مانند زیپ، قفل های آهن ربایی و محل اتصال بند به بدنه ی کیف هم یکی از عوامل دخیل در طول عمر و دوام کیف دوشی شما دارد. اگر زیپ کیف شما خراب شود، با فرض آن که تعمیر پذیر هم باشد، حتی اگر چرم بسیار با کیفیت و گران قیمتی هم در آن استفاده شده باشد، دل شما را می زند و دیگر به اینکه بیرون از محیط خانه یا محل کار شما را به دردسر نیاندازد اعتمادی ندارید و از آن استفاده نخواهید کرد.

رنگ کیف

اگر در دباغی چرم و رنگ دادن به آن از روش های غیر استاندارد استفاده شده باشد رنگ چرم شما دوام ندارد و رنگ و روی خود را از دست می دهد. که البته کم پیش می آید. اما لازم دانستیم که به عنوان یکی از نکات قابل توجه به آن اشاره ای کوتاه داشته باشیم.

برند های معتبر کیف دوشی سنتی ایرانی

در ایران دو برند معتبر و باکیفیت برای تولید کیف دوشی سنتی وجود دارد. برند یوتاب و برند چارقد.

بهترین کیف دوشی سنتی فروشگاه ماروک

لینک کوتاه مقاله : https://marook.ir/mag/?p=23834
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.