انیمیشن ببعی و ببعو – آموزش در قالب یک انیمیشن

انیمیشن ببعی و ببعو داستان دو خواهر به نام های ببعی و ببعو است که تولید شده در ایران می باشد. مخاطب این انیمیشن جذاب کودک و خردسال است که در راستای آموزش مضامین اخلاقی، اجتماعی، خانوادگی و … ماجرای های این دو خواهر را به تصویر می کشد.

مضامینی مثل آداب معاشرت، خوردن غذا، گوش دادن به پدر و مادر و …

درباره انیمیشن ببعی و ببعو

انیمیشن ببعی و ببعو یک مجموعه پویانمایی تلویزیونی ایرانی به کارگردانی حسین صفارزادگان و تهیه‌کنندگی محمدمهدی مشکوری است. این مجموعه انیمیشنی با تکنیک کات اوت و برای گروه سنی خردسال تولید شده است.

به نقل از مهر انیمیشن ببعی و ببعو پربیننده‌ترین انیمیشن شبکه پویا بوده است. 

تاریخچه انیمیشن ببعی و ببعو

تولید فصل اول مجموعه انیمیشن ببعی و ببعو در ۲۷ آذر ۱۳۹۷ در شبکه پویا آغاز شد. فصل اول انیمیشن ببعی در ۲۶ قسمت ۷ دقیقه‌ای و در بازه زمانی ۶۰ روز تولید شد. نخستین قسمت آن نیز در ۲۸ اسفند همان سال از شبکه پویا پخش گردید.

تولید قسمتهای بعدی مجموعه انیمیشن ببعی و ببعو در سالهای بعد ادامه یافت و براساس گزارش سازمان صدا و سیما، این سریال انیمیشن با ۴۴ درصد بیننده خردسال به پربیننده‌ترین انیمیشن شبکه پویا تبدیل شد.

این انیمیشن به آرت و تصویرسازی دو بعدی خود دارای فضای فانتزی و مناسب خردسالان پیش‌دبستانی است. تمام شخصیت‌های این مجموعه حیوانات هستند.

خلاصه داستان انیمیشن ببعی و ببعو

این انیمیشن در فضای فانتزی برای مخاطب خردسال ساخته‌شده است. ببعی و ببعو دو خواهر گوسفند هستند که در کنار پدر و مادرشان مسائل مختلفی را یاد می‌گیرند. به‌عنوان‌مثال روزی ببعی مریض می‌شود و پدر و مادر با ترفندی به او یاد می‌دهند که باید داروهایش را سر موقع بخورد تا خوب شود. همچنین ببعی و ببعو یاد می‌گیرند که باید در دوران کرونا در صورت لزوم بیرون بروند و حتماً دوستانشان که شامل ماسک و دستکش و ژل هست را با خود به همراه ببرند. این انیمیشن در مورد بدغذایی و شیطنت و آداب معاشرت و… هم راه‌کارهای عملی هم به پدر و مادر وهم به بچه‌ها می‌دهد.

محصولات جانبی انیمیشن ببعی و ببعو

محصولات ببعی و ببعو، شامل تمام محصولاتی می شوند که مبتنی بر کاراکتر انیمیشن ببعی و ببعو می باشد و توسط فروشگاه اینترنتی ماروک به فروش می رسند. این محصولات شامل دفتر، کوله پشتی، کاغذ کادو و پیکسل می باشند.

کد تخفیف خرید محصولات ببعی از فروشگاه اینترنتی ماروک

کد تخفیف اختصاصی خرید محصولات ببعی از ماروک

میدونستی برای تویی که این پست رو میخونی، کد تخفیف ویژه برای خرید محصولات ببعی در نظر گرفتیم ؟

اول محصولاتت رو انتخاب کن و بعد روی دکمه دریافت کد تخفیف کلیک کن

لینک کوتاه مقاله : https://marook.ir/mag/?p=19838
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.